Profile: Nariman a.k.a Putri

Wherever the wind blows :), Singapore
I'm a Jack of all Trades. But a Master of None. However, my primary passion is in Teaching. I'm very expressive with my emotions .... hence ... I'm no good in a poker game :) Love all the romanticism that life can offer. Love my family, my one and ONLY. Last but not least my surrogate family my baby Princess and Chomelanggun.

Wednesday, December 21, 2011

自由 - Freedom



流れる雲に憧れた僕ら
遮るものなど何一つない
記憶の中に刻んだ空の色は
あの日のように 変わらぬように
(どこへ行こうか?まだ見ぬ場所へ)
時は止まらない、手を伸ばして


渇いたまま僕らは駈け出したんだ
ごまかせない心に気付いたから
何も飾らず、そのままで
風に吹かれ行くだけさ To be free


日射しの中で笑い合った僕ら
無邪気な声が今も響いてる
溢れるほどの想いは明日に向かい
輝くように、変わらぬように
(一人じゃないさ、涙拭えば)
大切なものに気付くのだろう


透き通ったまま僕らは夢描いたんだ
諦めない太陽より煌めくから
流した汗もそのままで
光求め行くだけさ To be free


振り返る事も出来ずに
走り抜けてきた僕ら
上り下り繰り返した Yeah
それは時に甘くほろ苦い


渇いたまま僕らは駈け出したんだ
ごまかせない心に気付いたから
何も飾らず、そのままで To be free


透き通ったまま僕らは夢描いたんだ
諦めない太陽より煌めくから
流した汗もそのままで


渇いたまま僕ら駈け出したんだ
ごまかせない心に気付いたから
なにも飾らず、そのままで
風に吹かれ行くだけさ

No comments: